FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS


Методоб’єднання вчителів природничо-математичного циклу

Методична тема:Психолого-педагогічне проектування розвитку та соціальної реабілітації особистості учнів з вадами зору.

І.Основні напрямки роботи:

1.Формування компетентнісних рис вихованців в умовах освітньо-реабілітаційного простору.
2.Ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України про освіту.
3.Пошук оптимальних шляхів підвищення ефективності уроку.
4. Розвиток творчих здібностей обдарованих дітей.
5. Розвиток інтересу учнів до предмету.
6. Самовираження , самореалізація , самоствердження особистості учня.
7.Підвищення фахової майстерності вчителів.
8. Участь у Проекті з розвитку пізнавальних і творчих здібностей учнів.
9. Створення сприятливих психолого-педагогічних умов для формування освіченої особистості в суспільстві.

II. Проект розвитку пізнавальних і творчих здібностей учнів

Мета проекту:
_Удосконалення здібностей кожного учня
_Досягнення кожною дитиною особистісних і колективних успіхів
_Забезпечення гармонійного розвитку учнів

Завдання проекту:
_Підвищення рівня науково-методичної роботи з розвитку пізнавальних і творчих здібностей учнів.
_Створення умов, які допоможуть кожній дитині досягти певних успіхів, реалізувати важливі для неї духовні комунікативні, пізнавальні, та творчі здібності.

Напрямки роботи:
_Пошук оптимальних шляхів підвищення ефективності уроку, формування критичного, нестандартного мислення.
_Розвиток творчих здібностей обдарованих дітей, участь у творчих конкурсах, олімпіадах
_Розвиток інтересу учнів до предмету, прояв ініціативи, самостійності, реалізація можливостей учня.

Удосконалення творчого потенціалу вчителя:
_З метою обміну досвідом роботи організувати заємо відвідування уроків та самопідготовок.
_Приймати участь у підготовці і проведенні відкритих уроків та позакласних заходів.
_Ознайомлення з передовим досвідом шкіл для дітей з особливими потребами ,як на Україні так і за кордоном.
_Підвищення фахової майстерності вчителів (курсова перепідготовка).

Заходи по підвищенню рівня знань, умінь і навичок учнів:
_Опрацювання змін в програмах і підручниках з навчальних предметів природничо-математичного циклу.
_Продовжити проводити додаткові заняття з відстаючими і обдарованими дітьми(консультації на вимогу і згідно графіка)
_Провести діагностичні контрольні роботи з математики у 5 кл. і 11 кл. з метою встановлення рівня фактичних знань учнів при переході з початкової в основну школу і з основної в старшу.
_Проводити тематичний контроль знань учнів.
_Організувати узагальнююче повторення матеріалу за рік.


Результат:

Духовні потреби творчої особистості:
_Реалізація права свободи вибору і самостійності.
_Реалізація творчих надбань учнів.
_Самовдосконалення та пізнання.

Творчі успіхи особистості:
_Самовияв через наукову діяльність , участь у громадському житті суспільства.
_Відстоювання свого “я“.
_Уміння навчаючись вчитись.
_Набуття досвіду поведінки в реальній життєвій ситуації.

/Files/images/Рисунок19.jpg /Files/images/Рисунок20.jpg /Files/images/Рисунок21.jpg /Files/images/Рисунок22.jpg /Files/images/Рисунок24.jpg/Files/images/Рисунок25.jpg /Files/images/Рисунок26.jpg /Files/images/Рисунок27.jpg /Files/images/Рисунок23.jpg /Files/images/Рисунок28.jpg /Files/images/Рисунок29.jpg /Files/images/Рисунок30.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 78

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.